vineri, 9 aprilie 2010

Cursuri de recalificare

A-ți găsi un loc de muncă potrivit pregătirii și aspirațiilor tale nu este un lucru ușor. Angajatorii vor experiență exact în domeniul lor, vor oameni bine pregătiți teoretic și care să accepte salarii mici. Și voi ați dori același lucru dacă ați fi în locul lor. De cele mai multe ori compromisurile se fac în tabăra viitorilor angajați. Renunță la o pasiune, acceptă posturi sub nivelul lor de pregătire și experiență, acceptă un salariu mai mic decât ar merita. Când toate acestea nu sunt suficiente, ce mai rămâne de făcut?

Un posibil răspuns sunt cursurile de recalificare. Îți oferă noi oportunități, un certificat de calificare, un mediu activ de învățare. Cursurile te ajută să interacționezi în societate, să cunoști oameni noi, cu probleme similare, să înveți din experiența altora. Și când altă dată ai mai avea timp să te perfecționezi sau să descoperi un domeniu complet nou, decât acum când ești șomer sau demisionar de martie, după caz. Urmărirea unui astfel de obiectiv n-ar trebui să fie străin nici celor care au un loc de muncă. Lărgirea orizontului profesional poate duce la promovarea în carieră, obținerea unor certificate care atestă pregătirea angajatului îi poate aduce creșteri salariale.

Eu m-am decis pentru un curs de PHP. Este ceva ce nu am avut ocazia sau timpul să învăț până acum și cred că mi-ar prinde bine să știu. Devine frustrant să întâlnesc atât de des dorința angajatorilor de a cunoaște acest PHP iar eu să nu pot dovedi că mă pricep. Acum am timpul necesar, am dispoziția corespunzătoare și cu ajutorul unui concurs poate voi reuși. Cu siguranță îmi va da încredere în mine și în posibilitățile mele de angajare. În tehnică cel puțin perfecționarea și lărgirea ariei de cunoștiințe nu pot lipsi pentru că lucrurile se schimbă foarte des și cei rămași în urmă nu vor fi cruțați.

Vă aștept părerile în continuare pentru proiectul ReUseMe. Câtă încredere aveți în rezultatele unui curs de recalificare? Ați urmat astfel de cursuri și, dacă da, v-au ajutat în obținerea slujbei dorite? Credeți că sunt doar o pierdere de timp și bani?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine