sâmbătă, 28 mai 2011

Leapșa timpului

De la Lotusull vine o leapșă cu dorințe, numai bună înainte de primele cireșe. Și va-să-zică trebuie să vă spun 10 lucruri pe care îmi doresc să le fac și nu mai am timp sau lucruri pe care nu le-am făcut niciodată și jinduiesc de mult la ele. Să zicem așa, dar nu spuneți nimănui:

  • Îmi doresc să zbor, dar nu așa plicticos cu un avion din cele mari, de cursă obișnuită. Îmi doresc să zbor cu avion ușor, de 2 locuri și-n cel mai fericit caz să pilotez eu. Accept și varianta deltaplan sau parapantă și în ultimă instanță parașutism, dar aici trebuie să piloteze altcineva.
  • Îmi doresc să cutreier lumea pe motocicletă, bineînțeles tot eu să conduc, să oprim din loc în loc ca nomazii și să-mi umplu sufletul și aparatul de imagini. Îmi doresc să nu mă grăbesc și să nu mă gândesc la întoarcere, să dorm în cort sau în hoteluri cu multe stele, să alegem dreapta sau stânga în funcție de curba zâmbetului de la momentul respectiv. Să vedem cât de departe mă va duce sezonul acesta.
  • Îmi doresc să fac film, să scriu scenarii, povești și cel puțin o carte. Nu vreau un best-seller și nici filme premiate la Cannes, dar vreau să rămână după mine ceva vizibil care să spună o anume poveste. Să nu fie uitată.
  • N-am mai ajuns demult într-un oraș drag, mereu pe lista de dorințe.
  • Îmi doresc să văd marea anul acesta, să ne privim în ochi și să ne dispară ca prin minune dorul ce ne leagă de ceva vreme. N-am mai ajuns demult să ne vorbim.
  • Îmi doresc mereu, oricât de dese ar fi, drumuri. Scurte sau lungi, cunoscute sau noi, drumurile îmi curg în sânge. Nu contează uneori nici mijloacele de locomoție, deși sunt unele preferate, nici confortul oferit (mă împac perfect cu lipsa lui), nici anotimpul. Doar oamenii.
  • Tot din categoria niciodată destul sunt și concertele. Doar 4 anul acesta. Deocamdată.
  • Tânjesc să merg din nou periodic la taebo. Mi-am drămuit timpul defectuos și sportul a rămas pe dinafară, dar încheieturile mele încep să-l pretindă dureros. E timpul.
  • Îmi doresc un dulap nou. Nu râdeți, devine o dorință arzătoare și niciodată nu reușesc să mă apuc serios de îndeplinirea ei. În mare parte, din lene.
  • Îmi doresc să știu și să am unde să dansez swing. Filmele și muzica anilor '40 mă bântuie de parcă le-aș fi trăit în altă viață. Din păcate, după mai bine de 70 de ani de atunci ofertele sunt limitate. Dar nu-mi pierd speranța că într-o zi, într-o imensă sală răsunând a trompete și saxofoane, fără nici o emoție privind ritmul și pașii, voi reuși să dansez swing.

Este o leapșă pe care aș da-o cu drag tuturor celor care trec pe aici, pentru că este un adevărat medicament ordonarea riguroasă a dorințelor neglijate sau neîmplinite. Sophie, Carmen, Alma.. voi ce vă doriți?

2 comentarii:

  1. OFZ, multumesc ca ai preluat leapsa. Dorintele tale sunt firesti, ma intrebam daca eu as zbura vreodata cu un avion din acela, apai nu sunt foarte sigura ca simt nevoia de atata adrenalina :)
    ...
    Am reusit sa postez, nici eu nu stiu cum, dar mi-a acceptat adresa mail si parola. Sper sa reusesc sa intru si pe blogul meu vechi, ca nici acolo nu reusisem.
    O zi frumoasa OFZ :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lotusull: Nu adrenalina imi place, doar zborul. Mie greu sa explic, dar mie chiar nu-mi place viteza excesiva. Nu simt dorinta de a avea totul, de a ajunge cel mai sus. Doar iubesc cerul, vantul, norii.. Dar sa stii, mai am o dorinta: caiac galben :)

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine