vineri, 11 noiembrie 2011

Bijuteria preferată (leapșă)

Sunt sigură că aveți o bijuterie preferată. Fie că este vorba despre verighetă, lănțișorul de la mama, mașină, mobila din bucătărie, televizorul 3D sau ultimul smartphone, cu toții ne lipim iremediabil de un obiect numit cu drag: bijuterie. Uneori nici nu contează că este un obiect lipsit de preț. O piatră culeasă de pe fundul unui râu de munte în tabăra din clasa a șasea este la fel de bună.

Mă întreb uneori fără ce obiecte nu ies din casă sau nu m-aș vedea supraviețui mai mult de două zile. Sigur, cap de listă în caz de incendiu e pisica, dar totuși aș reveni printre flăcări pentru câteva bijuterii dragi. M-aș întoarce pentru inelul pe care l-am primit în clasa a treia de la sora mamei. Nu că ar fi o avere, e doar argint subțire cu o ghindă ca ornament, dar nu m-am mai dezlipit de el de atunci și avem ceva vechime împreună. M-aș întoarce sigur după ceasul bunicului, o amintire dragă. Întâlnirea cu el a fost ca regăsirea unui vechi prieten. Cum l-aș putea lăsa?! N-aș lăsa pradă focului nici brățara pe care bunica mi-a cumpărat-o când am împlinit 20 de ani. Am umblat tot orașul în căutarea bijuteriei perfecte și a fost extrem de nemulțumită de alegerea mea: o brățară subțire de argint, cu 17 steluțe (nici măcar 20 câți ani făceam!).

Dacă tot m-am întors de trei ori, să presupunem că aș fi cărat câte două găleți cu apă la fiecare drum. Până acum am stins focul și mi-am păstrat cu evlavie toate amintirile, bijuteriile, jucăriile și obiectele folositoare doar la atmosfera poveștilor la gura sobei. Voi de ce obiecte v-ați legat? lunapatrata, teonegura, carmen, sophie, lotusull, SoriN, gangureli?

5 comentarii:

  1. OFZ, complicat. Bijuterii nu mai port decat foarte rar. Si atunci prefer discretia argintului. Dar o sa incerc sa extind ideea la obiecte indispensabile si o sa vad ce va iesi.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. emotionant si provocator ;) Bineîntele ca preiau leapsa... Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. @lotusull: Cum vrei tu si deloc daca asa te simti mai bine :)

    @CARMEN: Ma bucur ca ti-a placut ideea!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/11/bijuteria-preferata.html

    RăspundețiȘtergere
  5. @CARMEN: Multumesc, acusi ma uit :)

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine