joi, 22 decembrie 2011

Almanah cultural 2012

A apărut Almanahul cultural 2012 editat de „Aociaţia Culturală Agatha Grigorescu Bacovia” şi revista „Fereastra” din Mizil. Încă nu este disponibil online, dar puteţi găsi numerele anterioare aici.

În volumul anului 2012 au ajuns la hârtie trei din poveştile mele: „Despre bătrâneţe” , „Begonia” şi „Despre prea mult nimic” . În volumul de anul trecut, puteţi citi „Concertul”.

Una peste alta, publicaţiile susţinute de cei de la Mizil sunt puţinele locuri în care cuvintele mele au fost pipăite de tipar şi, încercând să nu cad în clişee de final de an, aş vrea să le mulţumesc celor care îşi fac timp să le citească şi să le aducă în faţa altor cititori.

6 comentarii:

  1. Wow OFZ :)
    Nu ma intreba de ce dar am asa un sentiment de mandrie.
    Ma bucur mult pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @lotusull: Ce mandrie mai mare decat sa-ti apara numele intr-un almanah :) Glumesc, este un loc decent care-mi spune mai departe povestile. E bine.

    @sophie: Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vorbeam cu o prietena pe mail, ea locuieste la Viena. Ei bine, iti vine sa crezi ca a gasit hartie stii tu din care, inserata cu citate din filozofi celebri ?
    Asa ca almanahul e ceva :)
    Stai ca nu ti-am explicat cum e cu sentimentul ala de mandrie. Imi imaginam ca ma plimb cu almanahul la subrat si ma intalnesc cu un prieten. Si ii arat acolo textele tale si apoi ii spun: stii, intr-un fel eu o cunosc pe cea care a scris. E asa un chestie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @lotusull: Chiar pe hartie de-aia nu vreau sa ajung.. Ma bucura sentimentul tau de mandrie, face mai mult decat orice recunoastere publica. Pentru ca intr-un fel, ne cunoastem :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari!!!
    Am citit pe nerasuflate lucrarile indicate. Si mi-au placut, ca de altfel absolut tot ce scrii tu. :-)
    Eu totusi astept cu multa bucurie si aparitia cartilor tale. :-) De povesti, poezii, proza, insotite eventual de propriile-ti fotografii, care sa rezoneze cu continutul. Stiu ca paleta ti-e flexibila, reusindu-ti deopotriva cu mult succes oricare dintre genuri.
    Inca o data "Felicitari!".
    Cu toata pasiunea inainte. :-)
    Eu te sustin si iti raman alaturi, in felul meu fizic indepartat, insa sufleteste foarte apropiat si plin de dragoste sincera fata de tine.

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine (312) viata (297) fotografii (296) recomandare (213) timp (133) proza scurta (131) dragoste (127) jurnal (106) căutare (103) video (101) literatura (98) recenzie (96) dorinta (89) peisaje (80) amintiri (78) Despre locuri si orase (77) călătorii (75) roman (69) film (64) feminin (62) eseu (60) contrasens (56) Bucuresti (54) România (53) poezie (51) muzică (46) portret (44) poveste (44) instantaneu (43) primavara (39) sarbatoare (39) Tams (37) copilărie (36) animale (31) vacanță (31) educatie (30) incredere (29) toamnă (29) campanie (24) turism (24) targ (23) aniversare (22) arta (19) concert (19) propunere (18) relatii (18) Adena (17) muzeu (16) responsabilitate (16) animatie (15) expozitie (15) joc (14) colectie (13) voluntar (11) model (10) Cortázar (8) Simone de Beauvoir (8) Milan Kundera (7) ReUseMe (7) Mihail Bulgakov (6) Kawabata (5)

Creative Commons License

Arhivă blog

Despre mine